Ktoś robi więcej od Ciebie i wygrywa?
Gdzie tu "haczyk", co ja robię nie tak?
Po prostu brak Tobie doświadczenia i pewnych umiejętności, których podczas gry nikt Tobie pewnie nie wytłumaczy.
Oto mała lista pojęć które warto znać i które pewnie dopiero poznasz w tym poradniku:
- Shoot & Run (podążając za celem, przerywanie animacji ataku i zwiększając jego częstotliwość )
- Kite
- Lasthit/Deny
- Miss
- Gang
- Resp
- Stack
bohater podczas atakowania wykonuje jego własną animację ataku. Lecz gdy szybko klikniemy by zaatakować a następnie by podbiec bliżej by wykonać następny atak, przerywamy animację naszego bohatera. Teraz zadajesz sobie pytanie; dobra, ale do czego mi się to przyda? - a po to, że czasem przerywanie animacji ratuje Tobie życie.
Podczas pełnej animacji ataku nie masz możliwości użycia skilli. Shoot & run odwołuje się też do innej sytuacji. Załóżmy, że ktoś jest szybszy od Ciebie i doszło do spotkania w lesie. Stanęliście na przeciw siebie. Ty posiadasz przewagę odnośnie siły ataku a wróg jest od Ciebie słabszy ale szybszy i może Tobie uciec. Nastaje moment prawdy , wróg słabnie a ty z braku many nie możesz już użyć swoich umiejętności i uderzasz go ręcznie. To nie wystarczy. Musisz za wszelką cenę odcinać mu drogę ucieczki do bazy i przy każdym następnym kroku przerywaj animacje ataku. Jeżeli wróg zdoła Ciebie ominąć, będziesz w stanie zadać mu dość obrażeń by zginął lub by któryś z twoich czterech pozostałych kompanów mógł go wykończyć ( chodzi o czas ).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz