środa, 13 kwietnia 2011

Heroes of newerth : Wskazówki dla początkujących cz. 3.

Każdy wie, że za zabijanie creepow ( moobów , potworów ), dostaje się złoto oraz punkty exp ( punkty doświadczenia ). "Lasthit" ,( z angielskiego Last - ostatni, ostatnie oraz Hit - uderzać, uderzenie) to "dobijanie creepów". Polega to na tym aby nie uderzać potworów cały czas, tylko czekać aż ich punkty życia spadną do tego stopnia, by zadać ostateczne uderzenie. Pomaga  to graczom w tym, że gdy uderzamy cały czas, rzadko kiedy uda nam się potworka dobić i dostać za to złoto. Poprzez takie działanie, cierpimy na niedostatek złota, czego powodem jest brak możliwości zakupienia lepszych przedmiotów to powoduje, że jesteśmy bardzo łatwym celem dla przeciwnika.

Kolejne pojęcie "Deny" ( z angielskiego denyed - odmowa, lub anulowanie ), polega na zastosowaniu Lasthit'u na naszych potworach. Gdy nasz creep ma minimalną ilość punktów życia, możemy go uderzyć lub zdenować. Gdy nam się to uda, przeciwnik nie ma możliwości otrzymania złota i w dodatku dostaje mniej expa (punktów doświadczenia ) za tego creepa. Umiejętność dobijania i denowania creepow przychodzi z czasem gdy wiemy jak każdy bohater potrafi atakować z ręki. Nie jest to proste i wymaga ciągłego treningu. Gdy nadarzy się okazja by przez chwilę bez przeszkód podobijać creepy musimy to wykorzystać w jak największym stopniu.

Czy przytrafiło ci się, że nagle na twoich plecach znalazło się czterech przeciwników nie wiadomo skąd?
Na pewno tak. Nic o tym nie wiedziałeś ponieważ żaden z twoich sojuszników nie powiedział, że kogoś brakuje na jego linii. To jest właśnie '"Miss". Pamiętaj aby zawsze mówić gdy któregoś z przeciwników brakuje. Nie musisz mówić kogo, ale jeżeli napiszesz którego bohatera konkretnie brakuje, to będzie dodatkową pomocą dla współtowarzyszy. Twoi partnerzy powinni być przygotowani nawet na najgorszy atak ze strony drużyny przeciwnika ( doświadczenie w grze). 


Proponuję napisz ; miss bot, miss top, miss mid ( w zależności na której linii aktualnie się znajdujesz ).

Ta informacja, pozwala się Twojej drużynie przygotować na niespodziewany atak przeciwnika.
Ciekawostką jest, że ostatnio natrafiliśmy na artykuł przedstawiający rozwiązanie, które idealnie pasuje do omawianej przez nas sytuacji. 

A teraz do rzeczy; psychika ludzka w momencie "przewidywanego" zagrożenia wstępnie przygotowuje nas, nasze nastawienie, naszą reakcję na odparcie ataku ( na pewno nie w 100%).
Tak z reguły reagują prawdziwi, zawodowi gracze gier komputerowych ( wygrywają Ci którzy umieją się wcielić w rolę przeciwnika i przewidywać jego zachowanie na polu walki ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz